Grup CEPSA ha triat la nostra eina per digitalitzar la gestió i manteniment d'inventaris de la seva àrea de restauració. La companyia energètica va convocar un concurs, en el qual van participar diverses companyies, i del qual a Gstock hem resultat guanyadors. L'adjudicació s'ha establert pels pròxims tres anys, amb possibilitat de prorrogar-la dos anys més, fins a un màxim de cinc.

Aquesta és per a nosaltres una operació estratègica, que porta la filosofia i serveis de la nostra eina més enllà del Canal Horeca, en aquest cas al sector energètic, a través d'una de les principals companyies a nivell internacional.

Grup CEPSA ha buscat per al seu projecte de restauració una millora estratègica que doni suport també a l'expansió de la seva àrea de negoci de Food Services. Així, s'ha decantat per una solució que gestioni i mantingui inventaris, així com que permeti control d'albarans, estoc i minva de forma fiable i optimitzada per a Food Services. També que permeti una anàlisi posterior de consum per article de compra, article de venda, rotació d' estoc i minva, basat en les dades que proporciona l' aplicació, totes elles funcionalitats desenvolupades amb solvència, operativitat i resultats contrastats per Gstock.

La nostra capacitat d'integració, juntament amb el nostre sistema de control al detall, fiable i optimitzat per a Food Services i un funcionament intuïtiu, han estat clau en l'adjudicació. CEPSA ha valorat també la gestió multi-centre, la possibilitat de tenir diversos formats d'accessibilitat, idioma i temps; i disposar d' un servei de suport i gestió professional, fiable i de qualitat contrastada.

La nostra eina s'implementarà en les línies de negoci de l'àrea Food Services de CEPSA, com R'spiro (servei de cafeteria i casual food) i Food Hall (experiència gastronòmica novedosa, variada i flexible), ja en funcionament, així com en una tercera, actualment en desenvolupament.

El nostre director general, Germán Fritzsch, ha considerat aquesta operació com un punt d'inflexió en l'estratègia d'expansió de l'eina: "CEPSA és una companyia energètica, amb una línia potent de Food Services, cert, però no és una empresa 100% Horeca. Això ha suposat per a nosaltres sortir d'alguna manera del nostre esquema habitual i obrir-nos a un altre tipus de negocis i plantejaments en altres sectors, que no deixen de tenir a més sinergies importants amb Horeca".

CEPSA és una de les 35 majors empreses energètiques del món i una de les 10 energètiques europees amb més volum de facturació. "Aquesta operació és una gran notícia, que ve a confirmar que estem en el bon camí com a aplicació i fent les coses bé. Reforça la nostra confiança en el futur i obre nous camins en el nostre pla d'expansió, ja que confirma que la nostra manera d'entendre la gestió digital resulta atractiva més enllà del Canal Horeca. És un d'aquests reptes que vols tenir com a empresa", ha destacat. El nostre director general ha mostrat també la seva satisfacció perquè la culminació d'aquesta operació, que va començar fa uns mesos, hagi coincidit amb l'inici de l'andana de la companyia a Everfield.