Què és bona gestió, em preguntes mentre claves la teva pupil·la en la meva pupil·la blava? Per respondre a la pregunta ens hem inspirat en els nostres clients i en aquest article et donem 16 fantàstics exemples de bona gestió digital orientada a rendibilitat, per quan necessitis impuls per seguir endavant.
I recorda: bona gestió és aquella que et porta a mantenir la rendibilitat sota control.
Família La Ancha
Qui són?
Família La Ancha neix el 1919 de la mà de Benigno Redruello i la taverna La Estrecha (batejada posteriorment com La Ancha). L’actual grup gastronòmic, regentat des de 2005 pels besnets de Benigno, Nino i Santi Redruello (quarta generació d’aquesta saga gastronòmica), conserva l’essència de la taverna La Ancha obrint el model a nous conceptes i idees: Las Tortillas de Gabino, La Gabinoteca, Fismuler, Armando i Molino de Pez.


Per què hauries de fixar-te en la seva gestió?
Perquè són un magnífic exemple de convivència entre tradició i innovació i han après que tenir control és fonamental per mantenir i millorar la rendibilitat.
I per tenir control, és necessari conèixer les dades del negoci i actuar-hi. En paraules de Nino Redruello: “Poder actuar gràcies a les dades fa que les rendibilitzis, són essencials per ser eficients”. Família La Ancha és paradigma de com abraçar la innovació i les noves tecnologies on es fa necessari: en la gestió que permet al negoci seguir sent el que és, evolucionant per a això cap a una gestió 100% digital. Serietat, constància, qualitat del producte i treball honest són els valors que defineixen a Família La Ancha. Valors amb els quals a Gstock estem 100% compromesos.
Healthy Poke
Qui són?
La cadena de menjar saludable fundada pels germans Gonzalo i Iñigo Iceta juntament amb Juan Uribe i que avui en dia és un model de com fer les coses bé tant en l’aspecte nutricional com en la gestió de negoci. Healthy Poke compta avui en dia amb 33 locals distribuïts entre Madrid, Barcelona, València, Màlaga, Sevilla, Granada i Las Palmas. El seu model de negoci respon a la filosofia que ells anomenen HEALTHYUM: Humilitat, Energia, Actitud, Lleialtat, Talent, Humanitat, Motivació. Valors que apliquen tant en la seva gestió de cara al client com en la gestió digital de processos.
