La vuitena edició d'HIP – Horeca Professional Expo, el major esdeveniment d'innovació orientada al Canal Horeca, s'ha celebrat del 19 al 21 de febrer i ha reunit a Madrid més de 49.000 professionals, 684 firmes expositores i 757 ponents internacionals. Durant els tres dies de fira s'ha celebrat a més l'Hospitality 4.0 Congress, amb 372 sessions i 32 summits en els quals s'han tractat temes fonamentals per al futur del sector, entre ells la digitalització de la gestió. 

A Gstock hem participat un any més, portant la nostra visió de la digitalització de la gestió en la qual la integració i innovació col·laborativa són clau per tenir la rendibilitat sota control.

En el vídeo sota aquestes línies compartim en minut i mig el nostre pas per HIP, a través dels objectius de Javi i Nacho, d'Omol Vídeo.
A HIP presentem les nostres novetats, com la nostra nova funcionalitat de digitalització de l' albarà mitjançant tecnologia OCR desenvolupada per Docuindexa per a Gstock, o la funcionalitat d' etiquetatge eficient que necessita la teva cuina i que ara trobaràs a Gstock gràcies a la nostra integració amb Datecode Genie i Elder Laboratorio. 

El protagonista del nostre estand va ser el nostre Superheroi, Gstocker, i els seus Súperpoders perquè controlar la rendibilitat del teu negoci sigui una realitat i no una missió impossible. Gstocker va haver d'emprar-se a fons: vam tenir aforament complet a l'estand durant els tres dies de la fira, tant per a consultes com per a les demos de Gstock i Docuindexa. També l'eina d'etiquetatge de Datecode Genie va despertar de nou molt interès.

HIP és el principal punt de trobada anual del Canal Horeca. Ens va encantar rebre a l'estand molts bons clients com Goiko, Grup Sibuya, Grup Barbillón, Gagawa, ADH Hotels o Basque Culinary Center, entre d'altres. Gràcies a tots!

Gstock en HIP2024 Stand 1 scaled Gstock
Gstock en HIP2024 Stand 2 scaled Gstock
Gstock en HIP2024 Stand 3 scaled Gstock
Gstock en HIP2024 Panel Ramses scaled Gstock
Gstock en HIP2024 Panel Voxel scaled Gstock
Gstock a HIP2024 Stand 5 Gstock

Novetats per digitalitzar la relació proveïdor-hostaler

A Gstock pensem que la digitalització de la relació proveïdor-hostaler és clau tant per a l'avanç real cap a una gestió 100% digital del Canal Horeca, com per a millorar la rendibilitat i tenir-la sota control. A HIP presentem les nostres novetats al respecte. 

La principal va ser l'eina de digitalització d'albarans amb tecnologia OCR, una solució SaaS potenciada per Intel·ligència Artificial i Machine learning que digitalitza albarans i factures amb totes les seves línies de producte. Desenvolupada per Docuindexa, aquesta eina et permet controlar i millorar la rendibilitat del teu negoci mitjançant l'extracció automàtica de dades en albarans i factures, amb totes les seves línies de producte.

L'eina té una taxa d'encert superior al 98% i et permet reduir en més d'un 80% el temps que dediques a la gestió digital d'albarans i factures, substituint la introducció manual de dades i permetent el control per línia.

Gràcies a la nostra integració amb Docuindexa, totes les dades i camps d'albarans, factures i altres documents, en format paper o digital, s'incorporen automàticament a Gstock en extreure's, perquè el control de l'estoc sigui total, efectiu i real. En el vídeo sota aquestes línies compartim la demo completa de l'eina de digitalització d'albarans, a càrrec del nostre CEO, Federico Fritzsch, i del CEO de Docuindexa, Carlos Aparisi.
A més presentem les últimes actualitzacions en el nostre HUB de connexió per a proveïdors, que també contribueix a facilitar la digitalització de la relació proveïdor-hostaler. I diem a conèixer la funcionalitat de etiquetatge eficient en cuina, a través de la integració amb Datecode Genie i ELDER Laboratori. 

El nostre equip no va tenir un moment de descans en els tres dies d'esdeveniment, especialment el nostre director comercial, Carlos Saludes, a qui pots veure en el vídeo sota aquestes línies en una de les demos que oferim al nostre estand durant la fira.

Objectiu: gestió digital per tenir la rendibilitat sota control

En el marc d'HIP se celebra l'Hospitality 4.0 Congress, que enguany ha crescut fins a arribar als 12 auditoris, 32 summits, 372 sessions i més de 757 ponents. El nostre CEO, Federico Fritzsch, ha participat un any més com a ponent (i ja en van vuit), en aquesta ocasió en tres sessions en què va analitzar l'estat actual de l'autopista digital, va presentar el cas d'èxit de Ramsés District en digitalització de la gestió i va moderar un interessant panell sobre digitalització de la relació amb els proveïdors en el qual va estar representada tota la cadena de valor del Canal Horeca. 

En la seva ponència sobre l'estat actual de l'autopista cap a la digitalització del Canal, Federico va establir cinc punts en què hem avançat com a sector en l'última dècada i, especialment, respecte a l'any passat. Tal com va compartir al Digital Theatre en un auditori a sobreeixir durant les seves tres sessions, en els últims 12 mesos s'han consolidat cinc qüestions relacionades amb la digitalització del Canal:

 

  • L ' interès per la pròpia digitalització de la gestió, d' una manera més conscient.
  • Les integracions, l' absència o presència deficient de les quals frustra en molts casos els projectes de digitalització.
  • Les noves tecnologies en les integracions.
  • Les aplicacions web (cloud).
  • I les solucions de SaaS en pagament per ús.

Entre les coses a millorar, Federico en va apuntar dues: la integració de les plataformes i portals online de distribuïdors i proveïdors amb les plataformes de gestió de comandes i magatzem, i que les integracions es facin preferentment amb última tecnologia. Compartim la seva ponència completa en el vídeo sota aquestes línies.

Ramses District, referència en l'oci madrileny des del 2007, és un dels grups de restauració més innovadors i disruptius de la capital. Està integrat per cinc espais, tots ells referents a seguir: Ramses, Pati de Lleons, The Kave, Lady Bongo i Flamenco de Leones. Després de dotze setmanes de treball, bona planificació i compromís, Ramses District és també exemple de com digitalitzar bé la gestió i orientar-la a rendibilitat. 

El nostre CEO va presentar a HIP el seu cas d'èxit, acompanyat del propietari del Grup, Jorge Ramses Llovet; de Luis San Segundo, CEO de Cookdata (el Business Intelligence que utilitza el grup); de Patricia Valdez, Controller d'Aliments i Begudes a Ramsés District; i d'Arancha Padilla, directora financera del grup. Pots veure el panell complet en el següent vídeo. Et recomanem no perdre-t'ho. 

La nostra relació amb els proveïdors és clau, perquè afecta molt i directament les operacions: comandes, recepcions, facturació, conciliació d'albarans i factures. Per això, la tercera sessió conduïda per Federico en HIP va estar centrada a descriure un automatisme de digitalització que ha aconseguit coordinar molts dels actors que intervenen en el procés d'una comanda: recepció, albarà, factura, conciliació i comptabilització de la factura.

La sessió va comptar amb la participació de grans professionals i experts en el flux de digitalització proveïdor-hostaler: Ramón Jiménez, co-fundador i director de Grup NOMO; Mireia Borrás, adjunta a la direcció de CCO a Quantum; Daniel Ibáñez, Ecommerce & Digital Manager a Bidfood; i Marc Mañas de Khuen, CPO de Voxel. Compartim el vídeo íntegre a continuació.

Aliança estratègica amb Voxel

En el marc d'HIP presentem també la nostra aliança estratègica amb Voxel, molt important per a tots els nostres clients. Es tracta d'una aliança per a la integració d'ambdues plataformes amb un objectiu: que, com a client nostre, puguis acabar de digitalitzar tota la cadena de proveïment, amb albarans electrònics i factures electròniques a través d'una sola connexió.

A més, si ets usuari de les dues plataformes, aquesta aliança et permetrà afegir més funcionalitats a l'emissió de comandes electròniques amb l'objectiu d'estalviar temps i diners i aconseguir un procés de proveïment, harmonitzat i optimitzat.

Aquesta aliança amb Voxel és el resultat de mesos de treball i, sobretot, de compartir una visió comuna sobre com ajudar a la digitalització real i completa de la cadena de valor del sector. I què millor que acabar de segellar-la amb un brindis i aprofitar per celebrar els 25 anys de Voxel. Junts seguim fent passos perquè puguis mantenir la teva rendibilitat sota control gràcies a la gestió digital total.
Aliança Gstock i Voxel HIP 2024 Foto 2 TR scaled Gstock

Revista de premsa de Gstock a HIP 2024

Per acabar, compartim algunes de les nostres aparicions en premsa en el marc d'HIP. Comencem per l'article amb què hem participat en la darrera edició de la revista Ñam Ñam, editada per FACYRE.
FINAL NAM NAM n10 Feb 2024 page 0026 Gstock
FINAL NAM NAM n10 Feb 2024 page 0027 Gstock
La nostra eina de digitalització d'albarans amb tecnologia OCR potenciada per Intel·ligència Artificial i Machine Learning i desenvolupada per Docuindexa protagonitza aquest interessant reportatge de novetats tecnològiques per a hostaleria publicat per Professional Horeca.

Alimarket i La gaceta del turisme es fan ressò de la nostra aliança amb Voxel aquí i aquí. I la taula rodona dedicada a com digitalitzar la relació amb els proveïdors també va tenir el seu espai a la premsa, en concret a Professional Horeca.

Captura de pantalla 2024 02 21 162100 Gstock

Això ha estat tot per aquesta edició! A Gstock estem decidits que aquest sigui l'any de la rendibilitat sota control, per això tot el que fem està orientat al fet que puguis aconseguir aquest objectiu. Gràcies a tot l'equip d'HIP – Horeca Professional Expo per organitzar un any més l'esdeveniment de referència per al Canal Horeca. Ens veiem a HIP 2025!